woensdag 17 maart 2021

Challange 267 kaart met de diertjes van Eline

 Hallo allemaal,

Op het challange blog van Marianne design vroeg Cecile  om een kaart met de diertjes van Eline Pellinkhof, minimaal 2 en 3 producten van Marianne design.



Ik was heerlijk met de challange bezig toen Pim, mijn zoon van 7 ook een kaart wilde maken met de leuke diertjes van Eline zijn kaart staat op de groep van Marianne design op FB komen jullie daar ook een kijkje nemen?



terug naar mijn kaart, ik heb een shaduw box kaart gemaakt.
de diertjes van Eline die heb gebruikt zijn de olifant, de giraffe, de leeuw, de toekan en de schattige aapjes de diertjes zijn aan het genieten in de jungle.

Gebruikte materialen van Marianne design
Shadow box CR1374
Embossing folder tropical leaves DF3449 
grasrand CR1355
Palmbomen LR0541 
Tropical leaves LR0667 
Stencil sunburst PS8080 
Collectable olifant COL1387
Collectable  giraffe COL 1385
Collectable aapjes COL 1399
Collectable leeuw COL 1455
Collectable  toekan COL 1457

Deze kaart doet mee aan Challange 267 op het challange blog van Marianne design

Dank jullie wel voor het bezoeken van mijn blog

Creatieve groetjes Chantal 




7 opmerkingen:

  1. Dat is een vrolijke beestenboel op je kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellige beestenbende is dit.
    Leuk dat je mee doet met onze "dieren" challenge.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig deze beestenboel!
    Gezellig dat je meedoet met mijn "dieren" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Chantal! Zoveel diertjes!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n leukerd, wat een werk!
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is zo te zien super gezellig in de jungle. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke beestenboel
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

challange 272 kaart met meerdere vouwen

Welkom op mijn blog Iedereen nog bedankt voor de felicitaties Vandaag een kaartje met meerdere vouwen Dit patroon vond ik op fb en YouTube  ...