dinsdag 2 maart 2021

Challange 266 Kaart met letter H


 Hallo allemaal,

Allereerst wil ik Janneke Vink welkom heten, wat leuk dat je me volgt Janneke!!

Henriët vroeg een kaart met iets wat begint met de letter H,op het challangeblog van Marianne Design.
Ik koos voor huis ik gebruikte hiervoor de col 1333.

Mijn tantes hebben de sleutel gekregen van een nieuw appartement, ik maakte voor hun een slimline kaartje met een appartementencomplex, het roze appartement is van hun, ik heb er hun nieuwe huis nummer op geschreven hihi

toen ik de foto's zag van hun appartement had ik gelijk dit idee, hun appartementje staat erg vrij met een mooi grasveldje voor de deur, de madeliefjes gaven mij een lekker vrolijk lente gevoel!!
Om de lente extra te benadrukken maakte ik wolken met het slimline stencil zon




Gebruikte Marianne design producten:
Slimline mal CR1537
Huis  Col1333
alfabet    CR1417
madeliefjes CR1501
tulpen  CR1498
Wolken  Stencil PS8080

Dit kaartje doet mee aan:
Challenge 266 van Marianne Design 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Creatieve groetjes Chantal


6 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, leuk bedacht het appartement.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke verhuiskaart Chantal,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart waar over nagedacht is Chantal.
    Je tantes zullen dit wel kunnen waarderen.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om het appartement na te maken. Achtergrond is ook top gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de “Letter H" Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt voor de H- Challenge!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met het Huis dat je hebt omgetoverd tot appartement. Leuk ook met de bloemen op de voorgrond.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

challange 272 kaart met meerdere vouwen

Welkom op mijn blog Iedereen nog bedankt voor de felicitaties Vandaag een kaartje met meerdere vouwen Dit patroon vond ik op fb en YouTube  ...