dinsdag 30 maart 2021

challange 268 kaart naar aanleiding van een sketch

Hallo allemaal,
Allereerst wil ik Susan Ide welkom heten als volger leuk dat je me volgt Susan.

Voor mijn kleine vriendinnetje heb ik dit schattige kaartje gemaakt
Ze is gek op eenhoorns en roze dus is mijn roze papiertjes en de schattige eenhoorn stempeltjes van Eline er bij gepakt.

Dit kaartje doet mee met de challange op het blog van Marianne design, challange 268 Susan wilde graag een kaart zien naar aanleiding van een sketch


Gebruikte Marianne design producten:
Collectable: 
col1398 banner
Embossing folder:
DF3438 hartjes
Createbles: 
LR0163 blaadjes
LR0697 bloemetjes
Stempels met stansen:
KJ1726 Jij
EC0180 unicorns 
Papier: 
PK9161 Floral Delight
PK9163 Sea Sparkle

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Creatieve groetjes Chantal 




7 opmerkingen:

  1. Leuk met de unicorn.
    Leuk dat je weer mee doet met onze challenge "sketch".
    Groetjes van Judith
    DT-Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen met de challenge.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje met de Eenhoorn hebje gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen met onze “sketch” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Chantal!
    Vind het leuk om je te volgen, je maakt mooie kaartjes!
    Bedankt voor het meedoen, en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met de unicorn Chantal.
    Zal je kleine vriendinnetje blij mee zijn.
    Leuk dat je meedoet met onze sketchchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief kaartje Chantal,
    Leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

challange 272 kaart met meerdere vouwen

Welkom op mijn blog Iedereen nog bedankt voor de felicitaties Vandaag een kaartje met meerdere vouwen Dit patroon vond ik op fb en YouTube  ...