woensdag 12 mei 2021

challange 271 gefeliciteerd

Hallo lieve bloggertjes,

Op het challange blog van Marianne design  vroeg Aniet een verjaardagskaart

Vandaag mag ik 40 kaarsjes uitblazen, dus vroeg ik aan de muisjes van Eline of ze me wilde helpen een mooie taart te maken, dat is goed gelukt!
De gebruikte marianne design materialen zijn:
Stencil:
  • Ps8057 
Collectable:
  • Col1322
  • Col1347
  • Col1437
  • Col1481
  • Col1493
Createble:
  • Lr0651
  • Lr0696
Paperpad:
  • Pb7060
  • Pk9175
 Deze kaart doet mee met challange 271 verjaardagskaart op het marianne design challange blog 

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Fijn Hemelvaart weekend allemaal
Groetjes Chantal

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de leuke taart!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je een taart(kaart) voor jezelf maakt.
    Van harte gefeliciteerd ook van mij, mooie leeftijd.
    Gezellig dat je meedoet met onze challege.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En een heerlijke taart heb je gebakken voor jezelf!
    Bedankt voor het meedoen met de “verjaardagskaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige muizentaartkaart!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "verjaardagkaart" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Chantal, wat een toffe verjaardagskaart heb je gemaakt,
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

challange 272 kaart met meerdere vouwen

Welkom op mijn blog Iedereen nog bedankt voor de felicitaties Vandaag een kaartje met meerdere vouwen Dit patroon vond ik op fb en YouTube  ...